lipiec 2021
NPWtŚrCzPtS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Panel administracyjny
Logowanie

Login:
Hasło:
Odwiedziny
Ogółem: 288964
Dzisiaj: 60
On-line: 2


AKTUALNOŚCI


Strony: [1][2][3][4][5][6] ...[91]

Aktywny i twórczy Dzień Ziemi.

„Przywróć naszą Ziemię” – pod takim hasłem odbyły się uroczyste obchody Dnia Ziemi w Przedszkolu Publicznym nr 21. W tym ważnym dniu wszyscy choć przez chwilę powinni pomyśleć o planecie, na której żyjemy i o otaczającej nas przyrodzie. Przyroda to przecież nieodłączny element naszego życia, więc dbanie o nią jest naszym obowiązkiem. Dlatego od najmłodszych lat uczymy dzieci zasad ochrony przyrody, segregacji odpadów, recyklingu oraz kształtujemy w nich postawę ekologiczną.

czytaj całość

Zdalna nauka i zabawa z dzieckiem - wskazówki dla rodziców.

Drodzy Rodzice! W związku z kolejnym tygodniem ograniczenia funkcjonowania pracy przedszkola chcielibyśmy przedstawić kilka wskazówek, które pomogą Wam zorganizować pracę w waszych domach, szczególnie z dziećmi 6-letnimi.

czytaj całość

Życzenia świąteczne.

Zdrowych,pogodnych Świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością życzą:Dyrekcja,Pracownicy i Dzieci.

czytaj całość

Ważny komunikat.

Zgodnie z Rozporządzeniem MEiN z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 od 29 marca do 11 kwietnia 2021 r. ograniczone będzie stacjonarne funkcjonowanie przedszkola. Ograniczenie to będzie polegało na prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Przedszkole prowadzić będzie zajęcia stacjonarne dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego oraz dzieci osób zatrudnionych w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a także innych osób realizujących zadania publiczne w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

czytaj całość

Strony: [1][2][3][4][5][6] ...[91]



Optymalizacja dla Mozilla Firefox 2.0 - 1024 x 768                 Projekt: _DM_