lipiec 2021
NPWtŚrCzPtS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Panel administracyjny
Logowanie

Login:
Hasło:
Odwiedziny
Ogółem: 288952
Dzisiaj: 58
On-line: 1


AKTUALNOŚCI


Strony: [1][2][3][4][5][6][7] ...[91]

Dzień Nowoczesnych Technologii w Edukacji.

22 marca 2021 r. Przedszkolaki z Przedszkola Publicznego nr 21 brały udział w organizowanym po raz trzeci Dniu Nowoczesnych Technologii w Edukacji.

czytaj całość

Przedszkolni Artyści.

Trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, iż wszystkie dzieci w wieku przedszkolnym są artystami w dziedzinie plastyki. Ich ekspresje śmiało mogłyby konkurować z dziełami wybitnych artystów tj. Pablo Picasso czy Salvadora Dali. Dlaczego zatem tak niewielu zostaje nimi w dorosłym życiu? Być może dlatego, że poza talentem i wrażliwą duszą potrzebna jest także praktyka. Mogły się o tym przekonać dzieci z grupy „Stokrotek”, które w tym tygodniu poznawały ŚWIAT SZTUKI.

czytaj całość

Zapraszamy.

Trwa nabór do Przedszkola Publicznego nr 21 w Ostrowcu Świętokrzyskim. Zapraszamy dzieci w wieku od 2,5 lat. Gwarantujemy: - bezpieczny pobyt pod opieką wykwalifikowanej kadry - bezpłatne zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dzieci - pomoc psychologiczno - pedagogiczną, zajęcia rewalidacyjne i zajęcia z zakresu WWRD - udział w ogólnopolskich programach edukacyjnych, ekologicznych i zdrowotnych Szczegółowe informacje na temat przedszkola w zakładce: Oferta edukacyjna oraz Galeria

czytaj całość

6 Marca - Europejski Dzień Logopedy

Obchody tego święta mają na celu podkreślenie roli i znaczenia zawodu logopedy, ale też zachęcenie rodziców, by nie zwlekali z konsultacją dziecka, które ma problem z mówieniem u specjalisty. Interwencja logopedy jest w takim wypadku niezbędna do wspierania właściwego, poprawnego rozwoju mowy dziecka. Z tej okazji warto przypomnieć, jak ważna jest zarówno profilaktyka, jak również wcześnie podjęta terapia logopedyczna.

czytaj całość

Strony: [1][2][3][4][5][6][7] ...[91]



Optymalizacja dla Mozilla Firefox 2.0 - 1024 x 768                 Projekt: _DM_